23 syyskuuta 2013

Kävelemässä

Käytii tänään koulun kans kävelemässä jossaki metän keskellä. Käveltiin semmoset about 12 km ok vähän alle. 
Meinasin kuolla jo ensimmäisessä ylämäessä, ko alko käymään henkeen niin makiasti kyl mun jalatki kramppas jo siinä vaiheessa, eikä ollu astmalääkkeetkään mukana (Y) Oikiasti kuulostaa siltä niinku mulla ois ihan hirviän huono kunto, mut ei oikiasti oo niin huono, astmast se vaa johtu :DD
Mutta hengissä selvisin, ei se ollukkaan niin hirviä reissu mitä ootin. Mentiin se reitti väärin päin, eli oli enemmän alamäkiä. Yks missä kans meinas jalat krampata, oli viimeset portaat. 190 porrasta... Almost too much for me. Ei se muuten, mutta ko se lenkki loppu niihin portaisiin... melkein. 
Okei, ehkä mä oon ylistäny mun hyvää kuntoa jo tarpeeksi

Nyt mää kärsin tääl, ko maha meinaa olla kipiä. En tiiä johtuko se siitä että söin lasagnea, vai oonko vaan vainoharhainen, ko sisko oksensi äsken...  Mutta ei sillä oo mtn oksennustautia toivottavasti ko sillä on vaan ihan hirviä yskä.

Tänään ei oo oikiasti mun päivä ollenkaa. Mä otin ton mun meikkisiveltimen käteen, ja jotenki ihmeellisesti se meni tavallaan poikki. Mä en ees koskenu siihen kohtaan, josta se halkes, se vaan putos ;o enkä oo ees heitelly tuota tai mitää. Sitte ko sain liimattua tuota, tiputin yhen silmänrajauskynän lattialle ja siitä lähti se sisus pois :DD en löytäny sitä mistää. omk

Nyt haluttais kuunnella musiikkia kunnolla kuulokkeilla, ja viel hyvää musiikkia, mutta en keksi mitään hyvää musiikkia nyt tähän hätään, ko spotifystäki loppuu aika... shit. Kaikki menee taas huonosti. Kanasalaattiki loppu ja matikan kokeeseenki pitäis alkaa kohtapuolin lukemaan, koska en osaa yhtään piirtää mitään paraabeleitä ja muita .__.
Muttaaa nyt turhaakin turhempia kuvia tarkotin ite ottamia kuvia :) ja osan kuvista on ottanu tuleva valokuvaaja joka ei pidä paparazzia minkäänlaisena ammattina, eli essi. nauttikaa.
 pssst; miks noi kuvat on noin rakeisia ;o?












anteeks, jotku kuvat on vähän tärähtäneitä :(

6 kommenttia:

  1. Kirjoitat ihan mielettömän hyvin ja selkeesti ja noi kuvat,aivan mielettömän hienoja! :) Tee joskus jotain videoo?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joko mun kone lagaa, tai sitte tää blogger lagaa, en tiiä. eli tää kommentti saattaa tulla nyt kahesti :D
      mutta kiitos :)! aattelin tehä kyl jossain vaiheessa videotaki (:

      Poista
  2. Vau mitä kuvia, liityin lukijaks
    http://mylifeby-saara.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Söpö toi sininen kello! :)

    http://annnesii.blogspot.fi/

    VastaaPoista