20 syyskuuta 2013

Kokeesi on....

...hyväksytty.

Kävin tänään uusimassa sen teoriakokeen, ja pääsin läpi! Monivalintatehtävistä meni 1 väärin ja tilannekuvista 3... eli juuri ja juuri! Oon kyl nyt tooosi onnellinen, ko siitä ei tarvi enää stressata. Jäljellä on enään vaan ajotunnit ja käsittelykoe :--)
Mutta aina hyvää seuraa jotain pahaakin... Mun skootteri ei käynnistyny tänään ollenkaa xd Aikasemmi se on kyl toiminu hyvin, mutta en ymmärrä mikä siihen nyt tuli. 

Mulle pistettii eilen jäykkäkouristusrokotejustka just ennen koulukuvausta... nyt mun käsi on kipiä :( 
terkkari sano et mun pitäis käyä sen tykönä ens viikolla höpöttämässä näistä mun käsistä, ko tää ihottuma ei oo vielkää lähteny. Ja tää siis tuli sillon ko olin viikon tetissä kahvilassa/leipomossa. Ja mitkään hydrokortisonirasvatkaa ei auta.. eiku mitä ne o ;o? 

Eilen tuli postissa paketti, taas saksasta
MÄÄ SAIN UUDEN OBJEKTIIVIN :--) Nyt se on vähän pitempi ko edellinen! Seuraavana ostan jonku kunnon macron, koska tossa lukee kans et se ois macro-objektiivi, mutta se tarkentaa metrin päästä eli liian kaukaa ja toi ei oo muutenkaa oikia macro :( Mutta ei se mitää, kyl mä tiesin sen. Ja halusinki tommosta pitempää objektiivia, koska toi 18-55mm on niin lyhyt... 

Kokeilin tuossa ottaa pari kuvaa sillä uudella objektiivilla, ja ylemmät on siis niitä! Alemmat on otettu 18-55mm.
En tiiä mitä tolle tokavikalle kuvalle tapahtu... anteeks laatu! jajaja kuvat on siksi vähän pienempiä, ko oon laiska, enkä jaksa enää muokata tuota kokoa!









5 kommenttia:

  1. Ihania kuvia. Osaat myös kirjoittaa tosi hyvin :) Tykkään paljon

    training-diaries.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Onnea teoriakokeesta, se on hyvä tehä 2 kertaa ;-) (Määki tein:-D)
    Minkä objektiivin tilasit, tai niinku minkä millisen? Ja onko ne Saksassa minkä hintasia? Tarvisin itekki jotain pidempää objektiivia kun on vaan 50mm ja 18-55mm niin siks kyselen:-)
    Mut kiva blogi sulla !!
    http://linssin-takana.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitoskiitos :D
      Toi objektiivi minkä tilasin on Tamronin 55-200mm ja maksoin tästä yhteensä 102 €, eli ei oo paha hinta :) Mun mielest toi on tosi hyvä oikeesti siihen nähen, paljon makso. Muuten oon ollu tohon tosi tyytyväinen, paitsi että toi sahaa aika paljon tarkentaessa, mutta ei se sillee mua ainakaan haittaa, ja varsinki jos tykkää tarkennella käsin, niin toi on tosi hyvä :-)

      Poista
    2. Okei! Ei kyllä kuulosta ollenkaan pahalta hinnalta!! Täytyy miettiä:-)

      Poista