05 syyskuuta 2013

18. En millään keksi otsikkoa...

Oon taas kipiänä, what the f...
Yleensä mä oon flunssassa vaan kerran tai kaks vuodessa, ja sillonki flunssa kestää vaan pari päivää. Mutta nyt on kyllä maailmankirjat sekasin pahemman kerran! Mähän olin vähän aikaa sitten flunssassa, ja nyt tää tuli takasin, mutta mulla on ollu nyt lämpöä ja ihan mukavan yskänki toi tullessaan!
Leivoin tänään aamulla teeleivän, koska mulle ei taas maistunu mikään ruoka. Ja en mä oikiasti käytä nuin paljon margariinia, miltä kuvassa näyttää!
Ärsyttää tää ko on välillä vähän lämpöä ja korva kipiä ni ei pääse mihinkää xd nytki sisko meni ilman mua partioon ja vanhemmat meni mummolaan, ja mä jäin tänne juomaan kuplamehua ja leipomaan mun synttärikakkua huomiselle, koska mummi ja ukki tulee kahville huomenna... Ei kai se auta ko kärsiä jäi 15€ ainsaitsematta ko en päässy kokoukseenkaa! täälä kotona, ja toivoa että tuo paketti on se kameralaukku! Mulle siis tuli tänään postista tekstari, että joku paketti on tullu postiin, vaikka en oo tilannukkaa mitää ;o Mutta miten 15 vuotiaana todistat henkilöllisyytes postissa?







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti