04 syyskuuta 2013

17. Lahjoja


Tänään vihdoin odotus palkittiin (:--D) ja sain sen lahjan mun kahelta parhaalta kaverilta! E ja J oli hankkinu mulle ihan parhaan synttärilahjan ikinä ♥ mä ainaki tykkään enemmän tämmösistä omaperäisistä lahjoista, kuin niistä kaupan valmiista hajuvesilahjapaketeista...
Kaikille näille tavaroille oli oma perustelunsa, MIKSI JUURI TÄMÄ. Kirjotan tuonne kuvien alle sitten ne perustelut, mitä E ja J oli keksiny, hahaha :--D



1.  Sain perheeltä lahjaksi karkkia ja kortin mopokortin, mopon ja kypärän lisäksi.
2.  Taskumatti? En tiiä mikä tän idea oikiasti oli...
3.  Metsämansikka kuplamehu. Mä kuulemma juon tätä aina :---D
4.  Muumilaastareita siksi, että mä saan kohta mopokortin...


1.  Huulirasvaa, koska käytän sitä kuulemma paljon...
2.  Käsirasvaa, koska mulla on aina kuivat kädet.
3.  Hammasharja, koska mulla ei oo ikinä ollu reikiä ja että mun hampaat pysyis aina yhtä hyvinä. Pinkki väri siksi, että kun luonnollisesti näkö huononee vanhetessa, tunnistan sitte oman hammasharjan, kun käytän sitä seuraavan kerran :-D
Avaimenperä valolla siksi, että jos oon valopiiloa, niin on valo aina mukana, tai jos vaikka eksyn :)))
4.  Pastilleja siksi, että syön niitäki muka koko ajan  & 2 ruuvimeisseliä siksi, että ko saan kohta ajaa mopolla ja pystyn sitte korjaamaan sen :--)


1.  Muistilappuja ja kynä siksi, että kun tää näkö alkaa huonontua, niin nuihin muistilappuihin voi kirjottaa tekstiä niin isolla käsialalla, että varmasti näkee.
2.  Heijastin siksi, että ihmiset näkee mut ko käyn talvella lenkillä.
3.  Energiajuomaa... Siksi ilmeisesti, että oon aina sanonu, että meen ostaa energiajuomaa heti ko täytän 15 :D:D joo...
4.  Ja kaikki tuli tämmösessä kivassa korissa, joka löys heti paikkansa mun kirjahyllystä :--)






2 kommenttia:

  1. Hah ihan parhait lahjoi :D ja ano^ pidä turpas kii:)


    http://vilmajakamu.blogspot.fi/

    VastaaPoista