10 syyskuuta 2013

Autumn is coming!

Syksy on ihan selvästi jo tulossa! Ilmat on alkanu viilenemään ja yöllä on jo melkein pakkasta. Vanttuutkin sain eilen kaivaa kaapin pohjalta, ko kaadettiin pihalta koivua. Tai ehkä se johtu siitä, että mua oli palellu koko päivän, koska oon taas flunssassa... En tiiä.
Nyt ko sairastaa tätä flunssaa ihan kunnolla, alkaa arvostamaan terveenä olemista! Eilen olin ihan puolikuolleena koulussa, koska flunssa iski taas aamulla, siksi en menny tänään kouluun. Mun olis pitäny käydä eilen koulun jälkeen ottamassa passikuva mopokorttia varten. En kuitenkaan menny, koska oli niin kuumeinen ja flunssanen olo. Ko pääsin kotiin, ni kuumettaha mulla oli. How nice...  Yskä kerkes jo melkein parantua, mutta nyt se tuli takasin, ja kivasti "polttaa" tuosta keuhkojen kohalta aina ko yskii... Mutta onneksi nyt ei oo ollu kuumetta, vähän kyl hirvittää ko alko kivasti palelemaan. Toivottavasti kuume ei nouse!

Tänään oon vaan dataillu, kattonu telkkaria, kuvannu kaikkea turhaa, kikannu kavereiden kans ja leivoin taasjälleenkerran teeleivän aamupalaksi, mutta laitoin siihen tällä kertaa porkkanaraastetta sekaan. Harmi vaan ko en maista mitään tän flunssan takia, suklaakeksiäkään en ois eilen tunnistanu suklaakeksiksi jos en ois tienny mitä se oli...

Mun pitäis muuten ostaa se uus objektiivi ja uusi vaatteita syksyksi! Suositelkaas mulle jotain suht. halpoja objektiiveja. Tarvisin vähän pitempää objektiivia tän 18-55mm  seuraksi. Aattelin, että ostaisin Tamronin 55-200mm (?), koska sitä on kehuttu jnejnejne, mutta... siinä ei oo kuvanvakainta xd















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti