17 lokakuuta 2013

LOOK UPON YOUR GREATNESS

Maanantaina satoi meillä ensilumi! Toisella puolella kaupunkia oli ilmeisesti satanu jo edellisenä
päivänä, koska autot ja talojen katot oli ihan lumessa. 
Mulla on ollu harvinaisen tylsä syysloma taas. Oon vaan homehtunu kotona tietokoneen ja telkkarin ääressä. Tai en mä oikiastaan oo kauhiasti telkkaria kattonu, mutta enemmän ko yleensä. because en kato melkee ikinä telkkaria...
Tiistaina käytiin shoppailemassa, ja tässä onki sitten mun ostokset, paitsi ripsiväri ja housuista ei oo kunnon kuvaa. Ostin MICK'S:istä stretch denim -farkut. Ne makso muistaakseni 35,95€ tai 36,95€
Ne on oikiasti niin täydelliset farkut ettie toisia♥ Nää on samanlaiset ko mitkä ostin kesällä, mutta ne oli mustat ja nämä on ihan vaan tumman siniset. Rakastan näitä!
Lähdin ostamaan vaan paria uutta paitaa talveksi, ja tarttuhan niitä sitten 5 mukaan! Seppälässä oli -70% tarjous, ja ostin sieltä tuommosen farkkupaidan näkösen pitkähihasen paidan jossa on napit. Sen oikea hinta oli 39,95€, mutta maksoin siitä vaan 11€! Samoissa -70% vaatteissa oli "osta 2 maksa 1" - tarjous, ja otin sitten tuommosen sinivalkoraidallisen paidan. 

Keskiviikkona käytiin kattomassa mun tädin ja serkkujen uutta taloa, ja sielä vierähtiki sitten koko päivä, vaikka autolla sinne ajoi vähän päälle puolessa tunnissa. Se oli tosi ihana, vanha talo jossa oli myös ulkosauna! Rakastuin siihenkin taloon, ja suunnittelin että jos menisin tettiin siihen samaiseen kaupunkiin, ja muuttaisin viikoksi serkuille haha :D mutta en tiiä vielä...

Tänään sain nukkua pitkään, koska äiti meni töihin aikasin aamulla ja isä lähti mettään jotain värkkäämään puitten kans. Ko heräsin, aloin tekemään pullataikinaa. Sitte loppu melkei sokeri kesken ja jouduin lähtee pyörällä kauppaan ja tuli kylmä vaikka oli vaan -6.5 pakkasta :( 
Ei yhtään ketuttanu, ko mulla oli lompakossa mopokortti mukana, koska sain sen eilen postissa! Skootterilla ois päässy paljon nopiampaa ja laiska kun olen.... Mutta hengissä selevittii!
Tehtiin sitte pikkusiskon kans korvapuusteja ja muuten vaan epämääräsen näkösiä kanelipullia ko pääsin kotiin. Siinä värkättii vähän aikaa sillä pullataikinalla ja sitte siivottii keittiö, paistettiin pullat ja lähettiin kauppaan. Tultiin kaupasta, tehtiin ruokaa, syötiin ja nyt oon tässä :D
Meen kattomaan neljän tähden illallista, heippaa c:

PS. Taivaan Tulet alko eilen, muistakaa kattoa, mäki oon siel! c:











PPS. en oo sitte varma nuista hinnoista, mutta jotain tuota luokkaa ne oli

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti