31 lokakuuta 2013

FASCINATING HALLOWEEN

Mulla on ollu nyt yllättävän paljon tekemistä viimesen parin viikon aikana, jonka takia en oo postaillu. Enää en ees muista mitä kaikkea on tapahtunu sillon ko en oo postaillu, haha ! Mutta nyt oon taas back in the business.
Mulle kävi taas niin, että ku aukasin konetta, oli hirviästi ideoita mistä voisin kirjottaa, mutta nyt kun pääsin oikiasti kirjottamaan, niin mitään ei taas keksi... Onko teille käyny ikinä näin? Toivottavasti ymmärrätte mua nyt ko ei taas oo mahottomasti tekstiä :D!

Äiti toi mulle eilen kaupasta tommosen kynän, jolla voi käyttää puhelinta ilman että tarttee räpiä sormilla näyttöä! Onhan sillä joku hieno nimiki, mutta en nyt tähän hätään muista sitä... :b
Toi roikkuu kätevästi mukana tuosta kuulokkeiden aukosta. muotoilin taas hienosti ton lauseen :D

Tein tässä eilen uuden blogin, leivontablogin nimittäin! Toivottavasti sillekkin saadaan edes hieman lukijoita kasaan! Mun päivää saa toki piristää, heitelkää kommenteilla sekä tänne että sinne! Ja hyvää halloweenia teille kaikille c:





2 kommenttia:

  1. Hienoi kuvii :) ja rakastuin sun ulkoasuun, tosi hieno ja kivan tämmöinen yksinkertainen :)!

    http://training-diaries.blogspot.fi/

    VastaaPoista