09 lokakuuta 2013

COME MAKE A MESS OF IT

Ehkä mun ei pitäis enään ostaa mitään elektroniikkaa eikä liikkuvia ajoneuvoja tai mitään muutakaan semmosta. Isä toi eilen mulle uuden skootterin. Meinasin, että lähen heti ajelee, mutta ko sen mopon paperit oli miljoonan kilometrin päässä ja oisin saanu ne vasta maanantaina. Sitte isä yritti pistää sitä mopoa käyntiin, ni eihän se tietenkään lähteny... Oisha se pitäny arvata. Ehkä mua ei vaa oo tarkotettu ajamaan mopolla. Mutta silleppä ei voi mtn, pitää vaan oottaa kevääseen, että isä ostaa vielä kerran uuden skootterin mulle.
Meillä oli eilen biologian koe, ja se meni ihan päin sitä itseään, koska ne rakennekuvat 
ja muut oli vähän semmosia .__. Mutta kyl mää ainaki tiesin, montako hammasta ja kylkiluuta ihmisel on! Oon kyl tyytyväinen, jos saan siitä ees 7.
Mutta sitte oli tänään venäjän koe... Se meni viel heikommin! En jaksanu lukia siihen yhtään, koska illalla väsytti niin hirviästi ettei ikinä ja se kieli tuli jo silmistä ja korvista ulos ko meinasin kerrata yhen lapun. Sain sitte muutaman lauseen siitä luettua ja soli siinä. Ja sillä laillahan se koe meniki, ehkä mä saan siitä sen 6! 
Mutta ko ei yhtään innostais opiskella tuota kieltä, ko ei se ees kiinnosta, ja pakostahan ei oo kiva tehä mtn... Kauhiat paineet vaan ko pitäis hakia joulutodistuksella lukioon ja mulla oli jostain syystä venäjän numero viimevuonna 10, vaikka vaan olin fb:s ja kuuntelin nettiradiota, niinku teen nytki x)
Perjantaina ois vielä englannin koe ja loman jälkeen tiistaina(?) fysiikan koe :( Siin on joku kytkentäkoe ja muuta mukavaa, mitä en tajua yhtään ;o
Mutta nyt jatkan tota huivin kutomista, moi :--)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti