22 joulukuuta 2013

LUCKILY WE HAVE ONLY ONE THUMB










Heips! Vieläkin mulla on joulufiilis kadoksissa, eikä sitä löydy mistään. Oon leiponu pipareita ja joulutorttuja, kuunnellu joululauluja, kattonu jouluelokuvia ja toljanterin joka aamu, sytytelly kynttilöitä oikein urakalla, paketoinut, antanut ja saanut lahjoja, askarrellu joulukoristeita ja koristellu taloa ja kuusenki. Pakko kai se on myöntää, että oon varmaan kasvanut tavallaan jo yli joulusta. Mä niin kaipaan niitä jouluja 10 vuotta sitten, ko joulukuu meni toosi hitaasti ja aattona jännitti niin ettei ruokakaan maistunu♥ Mutta kaikki hyvä loppuu aikanaan, niin se vaan menee.
Eilen tosiaan tuotiin kuusi sisään ja koristeltiin sitten illalla. On se vaan niin kaunis koristeltuna ja tuoksuu ihanalta ! Jotenki joulukuusi on vaan ollu mulle se yks tärkeimmistä asioista jouluna, ja kuusen täytyy olla oikia kuusi, eikä mikään tekokuusi :) Harmi vain ko kuusi on vaan niin vähän aikaa sisällä, voisin pitää joulukuusta sisällä vaikka koko vuoden jos se vaan pysyis hengissä c:

Ootteko te jo koristellu joulukuusen vai koristeletteko sen vasta jouluaattoaamuna?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti