07 joulukuuta 2013

EATIN' AND EATIN' SOME MORE









Nyt mä ymmärrän miksi kaikki aina sanoo, että joulu on kiireisintä aikaa vuodesta. Oon tyhjennelly joulukoristelaatikoita, leiponu pipareita ja tehny koristeita. Siinä on kaikki mitä oon kerenny tehä tässä kuussa, vain joulujuttuja.
Eilen juhlittiin Suomen Itsenäisyyspäivää syömällä lintuvelliä, leipomalla (ja tietenki syömälläkin!) kakkua, katsomalla linnanjuhlia Tampereen itsenäisyyspäivän juhlaa, juomalla glögiä ja syömällä pipareita sukulaisten kyläillessä.
Tänään heräsin aikaisin ja lähdin käymään kaupassa ostamassa joululahjan mun tädille. Samalla reissulla löydettiin mulle aivan ihana kynttilä, jossa on LED-valo sisällä ja se sammuu & menee päälle puhaltamalla. Oon varmaan kasvanu jossain tynnyrissä, ko en tiennyt, että semmosiakin kynttilöitä on olemassa! Tuo on siis ihan vahakynttilä joka vaihtaa myös väriä. En uskalla kovin laittaa omaan huoneeseen oikeisiin kynttilöihin tulta, niin tämä tuli eteen kuin tilauksesta.
Kun tultiin kotiin, askarreltiin siskon kanssa joulukoristeita. Jos haluatte tuosta pallosta ohjeita, niin kommentoikaa kommenttiboksiin, niin voin tehdä postauksen siitä vielä ennen joulua! Tuossa pallossa on siis hyödynnetty vanhoja joulukortteja, niitä kun sattuu kerääntymään laatikoihin kymmenittäin joka joulu ja niitä ei oikein voi käyttää uudestaankaan :D löytyipähän vihdoin niillekkin uusi käyttötarkoitus.
Sitten ko isä tuli töistä, lähdettiin äidin siskon luo syömään riisipuuroa ja muuten vaan raatailemaan! Sinne tuli mun enot, mummi ja ukki ja osa tädeistä myös, eli porukkaa oli! Aika meni tosi nopeaa ja oli kyllä mukavaakin. Siellä vierähtikin muutama tunti, tai oikeastaan vähän enemmänkin!
Vasta vähän aikaa sitten tultiin kotiin ja nyt oon vaan istunu viltin alla datailemassa. Tää uus harmaa viltti on niin täydellisen pehmeä ja juuri sopivan kokoinen♥ koko tais olla 200x150cm, eli käy ihan päiväpeitostakin!

Nyt jatkan musiikin kuuntelua ja datailua. Hauskaa joulun odotusta! :--)

4 kommenttia:

  1. Nättejä kuvia, mun makuun vaan vähän liian hämäriä. Kirkkaat kuvat ois paremmat, vaikka ymmärrän kyllä sen valon puutteen nyt kun on niinkin valoisa vuodenaika kuin talvi menossa :D Rakastuin silti tohon villasukkakuvaan :*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon :)
      pitää yrittää muokkailla nuita varmaan vähän erilailla, itteäki häirittee :D

      Poista
  2. Tosi hyvännäkösiä kuvia! :)

    VastaaPoista