15 marraskuuta 2013

REMEMBER TO DREAM BIIIG

Mua on väsyttäny viimesen viikon ihan hirviästi, joten en oo postaillukkaan. Hyvä että oon konetta jaksanu aukasta :D
Mutta mitä oon tänään tehny? Lyhyesti ja ytimekkäästi, studied extreamly hard, bought pizza, almost got hit by a shopping cart, bought new jacket, listened to music, almost frostbitten, baked mug cake.
Joo, tosiaan. Löysin tänään uuden talvitakin, ko edelliset meni pieneksi. Oisin mä pärjänny tuolla edellisellä parkatakilla vielä vähän aikaa, mutta koska ens viikolla on tet, niin piti saada joku takki jolla voi olla pihalla pikkusten kans ja tehä lumiukkoja! Ja nyt oikiasti tuntuu siltä että talvi alkaa tulla kunnolla, koska tänään oli -13 pakkasta ko lähin kouluun... Eikä ollu ees aikanen aamu, vaan aamupäivä!
Mua on palellu koko viikon ihan hulluna ja vasen polvikaan ei oo ollu mun kaveri viimeaikoina. Muutama kesä sitten (?) juoksin uimarannalla järveen, ja polvi taittu väärään suuntaan. Älkää kysykö miten, en itekkään ymmärrä miten se niin helposti. Tai ehkä yliliikkuvat nivelet on sille jonkulainen selitys?
Anyways, tuo polvi oli alkuviikosta silleen kipiä, että ei pystyny ees astumaan kunnolla. Tiistaina oli vielä koulussa liikunnassa sählyä, niin sehä tekiki hyvää tuolle jalalle! Meni entistä kipiämmäksi vaan...
Aattelin, että vois kohta lähtiä lääkäriin tän jalan kans, koska ei voi enää olla tosi, että siitäki menee ihan ylikipiäksi ko vähän aikaa istuu lattialla. Lisäks tää polvi paukkuu ja rutisee ko tätä taittaa...

Mutta muistakaahan seurata mua instagramissa, käyttäjä on ainaki viel vähän aikaa @annielinan ja twitterissä @INSTRUCTIONABLE :---)
Mutta nyt jatkan Dream bigin ja counting starsin kuuntelemista repeatil ko telkkarikaan ei toimi♥






Ihanan mukikakun ohje löytyy mun leivontablogista, tän linkin takaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti