24 marraskuuta 2013

IRON AND DANCING ON ICE

Musta ois pitäny ottaa eilen kuva. _Minä_ otin eilen silitysraudan kauniiseen käteeni, hain jouluverhot kaapista ja silitin ne. Mä oikeesti silitin ne samalla ko katoin Dancing on Ice! Vaikka olin näinki reipas niin mut haukuttiin taas blondiksi koska en osannu käyttää meidän silitysrautaa... perus
Tää oli ehkä toinen kerta mun elämässä, ko mä silitän jotain. Oikiasti. Mua vaan rupes ketuttamaan tää värittömyys ja kesäverhot, niin mun oli pakko ko muut ei kehannu. Onhan kohta jo jouluki! Enään 30 yötä, aatelkaa♥ Kirjotin eilen joulupukillekki, ja mun tylsä ja erittäin lyhyt joululahjatoivelista sisälsi vaan villasukat, yöpuvun ja karkkia. Muuta en vaan keksiny, enkä kyllä tarvikkaan mitään just nyt, niin mitä sitä turhaa jotain toivomaan, mitä ei oikiasti tarvi. Luulen, et mulla tulee viel jotain mieleen siinä joulukuun puolivälissä, mutta kyl mä ehin sitten vielä soittaa joulupukille :-)
Mitäs te toivotte joululahjaksi?




10 kommenttia:

  1. Kiva blogi :) mut kannattaa vaihtaa tausta, kun se katkee tuolla reunoissa. Ja ota sananvahvistus pois!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) vaihdan heti tuon taustan, kiitos ilmoituksesta, ite en huomannu sitä ko käytän miniläppäriä :--)

      Poista
  2. Kiva tää blogin tausta :3

    VastaaPoista
  3. Vau kuinka kiva blogi! Rakastuin heti sun kivoihin ja näyttäviin kuviin! Ulkoasukin on tosi simppeli ja kiva!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tosi paljon :--)! Kiva että ulkoasukin kelpaa, en millään oo meinannu saada siitä hyvää, oon taistellu sen kans jo kauan :D!

      Poista
  4. Tosi kivan olonen blogi! Ja vau nuo kuvat!

    ● believe-tessa.blogspot.com

    VastaaPoista
  5. Ihan banneri sulla♥ Oon kade, ku en ite osaa tehä yhtä hienoo.. :(

    • tarumarja.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ♥ älä ole kateellinen, en mäkää kyl osaa tehä mitään:D toi on ihan vaan paintilla tehty :)

      Poista